2020年1月16日 星期四

深層保濕鎖水=Infinity 修護維他命B5面霜

最近天氣超乾燥,我皮膚變得缺水又過敏,嚴重泛紅好怕受刺激, 所以我把護膚步驟化繁為簡,做好保濕把皮膚穩定下來就夠了, 而最近愛上Infinity 修護維他命B5面霜, 保濕鎖水效果非常好,皮膚保濕做得好很多問題都迎刃而解。
Infinity 修護維他命B5面霜
蘊含豐富維他命B5、 維他命E、角鯊烷、甘油等醫學級成分,有效形成鎖水屏障,為乾燥肌加強補濕滋潤效果,舒緩泛紅甩皮等問題。              
面霜質地水潤輕透,只需在面上輕輕推開就能快速被吸收, 吸收度及親膚度都非常高。
我的皮膚比較薄一乾燥就好容易泛紅脫皮, 但我又不喜歡用滋潤度太高的護膚品, 因為很怕皮膚受不了反而長出油脂粒,Infinity 修護維他命B5面霜質地正是我的最愛,清爽又水潤好易吸收能短時間內補充水分穩定皮膚,讓膚質回復健康有光澤!
新一年祝大家都有健康穩定好膚質👍
(產品試用由Infinity 提供)
謝謝收看♥
Facebook page: http://www.facebook.com/jobeautyhk
歡迎與我聯繫~Email :jobeauty8@yahoo.com
             


沒有留言:

張貼留言