2018年7月22日 星期日

第4代Thermage FLX 緊貼埋我BODY~

4Thermage FLX  做面、頸、眼就成日聽到,好多女生都已分享了,但好少人試過用Thermage緊緻身體部位和拉提。搵咗好幾間有第4Thermage FLX儀器的中心, 原來並不是間間都有得做BODY, 終於俾我搵到一間有得做身, 兼可信賴的LM SKINCENTRE我向中心的職員查詢後, 立即預約醫生做諮詢。
見醫生之前, 我都做咗一大輪功課, 知道第4Thermage FLX獨家做到眼瞼位外, 仲可以做埋BODY, 基本上大部份位置都做得到。Thermage作為射頻技術的始創者, 擁有多項的專利技術, 亦都是首個得到美國FDA認可的高能量射頻美容儀器, 令到客人可以通過安全、無創的高能量治療, 達到平滑緊緻肌膚的效果。做女人唔單止要靚樣, body都要一併保養和預防鬆弛。

BODY探頭要用BODY TIP 16.0, 相比用在面上的4.0, 大多4, 加熱深度比面探頭更深, 真落真皮層以下, 體內溫度達到65-70, 令到底層膠原蛋增生, 從而達到緊緻效果。同時間, 可以加速脂肪燃燒, 令到身體相對地減少脂肪屯積。和用於面上的4.0探頭一樣, 表面有冷凍劑, 使皮膚表面溫度保持在40-45, 以免皮膚燙傷。若果是偽探頭, 不是沒有太大感覺, 就是皮膚表面溫度過高, 出現嚴重燙傷或水泡。
若果操作第4Thermage FLX的醫生經驗充足, 他會根據客人的疼痛熱反應程度(所以治療前諮詢是很重要的)進行調整, 使治療者感到熱感的同時, 還可以了解治療者能夠忍受的最高等級。再者, 細心的醫生會一路做治療時, 一路告知治療者的疼痛敏感區域, 並作出適當的能量調整, 令到治療者大大減低緊張心情~

做完第4Thermage FLX, 和做眼、面一樣, 零傷口, 零損傷, 可以立刻出街食飯, 無需等殊護理, 不要曝曬便可。問過LM SKINCETNRE的助護, 他們的第4 Thermage FLX一般客人都是針對懷孕後、減肥後、冷凍溶脂後的鬆弛皮膚進行治療緊緻, 做完後建議不要穿著易產生褶皺或勒痕的衣服, 以免影響效果。有些客人本身著開矯型內衣, 亦都建議1個月後, 才好正常穿著。
講左咁多, 好似我未和大家講我想做咩部位!我想做肚和手臂, 唔好睇我好似好瘦, 肚和手臂係點減肥都唔會有太大幫助,出面其他療程我知道其實唔高能量又唔會有效果。但今次第4Thermage FLX療程, 在我認真地做足功課和睇哂啲前後效果相後, 我非常好有信心, 到時再同大家Update啦!


(療程資料由LM SKINCETNRE提供)
謝謝收看♥
Facebook page: http://www.facebook.com/jobeautyhk
歡迎與我聯繫~Email :jobeauty8@yahoo.com




沒有留言:

張貼留言