2021年4月12日 星期一

天然配方幫助眉毛生長-SFA頭皮護理精華液

我天生眉毛好濃密,但以前有一段時間曾經好流行幼眉,當時好多女明星又細又灣既眉毛好有型,所以我亦一樣把眉毛修到好幼細,時間耐咗眉毛就冇再生長,眉毛亦變得稀疏,到近來流行韓式粗眉,我都只可以靠畫眉去改善,曾經諗過繡眉紋眉,但又怕眉毛款式唔再流行又會後悔。 
所以我最近開始用SFA頭皮護理精華液RESTITUO Scalp nursing essence, 天然配方幫助眉毛生長,配合微針導入一個星期左右已有效果。
使用微針前後記得要妥善用消毒,可先用75%酒精噴微針再吹乾。而用後可用流動熱水沖洗微針一分鐘,再用75%酒精浸一分鐘準備下次使用,微計記得不能共用,確保衛生。 
導入SFA的程序
將微針放置於眉毛,慢慢由左至右,上下和斜向,先水平然後垂直 ,然後再斜向滾動來回滾動,每次重復做3-4次。再將細胞生髮精華素從冷櫃取出,塗於眉毛上,用手指輕輕按摩至吸收。 
隔日配合微針使用一次,其餘日子只需用手指按摩眉毛位置即可。 
導入過程會有輕微吉吉地嘅感覺,唔會有痛楚亦唔會有流血,0-3mm微針低於0-5mm達歐盟標準,也通過CE驗證,安全可靠。
早晚各使用一次,也可以早中午各一次加快效果,要持之以恆使用呀!眉毛精華素用後需要放回雪櫃保存。
使用約一星期,眉底下已經開始長出bb毛,效果好驚喜眉毛仲更強壯冇以前咁容易斷,整體眉粗左又濃密左少少,我會繼續Keep住用,等眉型再粗D會更好睇!
(使用前/使用後



(使用前/使用後

(試用產品及產品說明由品牌提供)
謝謝收看♥
Facebook page: http://www.facebook.com/jobeautyhk
歡迎與我聯繫~Email :jobeauty8@yahoo.com
 

沒有留言:

張貼留言