2021年4月28日 星期三

保持細胞健康-自然良坊™姬松茸濃縮精華

近幾年我特別注重養生保健,希望有好身體照顧家人,除咗多煲湯水,每日我都會服食保健品,輕鬆補充養分,最近就開始服用「自然良坊™姬松茸濃縮精華」,因為姬松茸含豐富多醣體、β-葡聚糖、活性成份等等,有助激活健康細胞,對身體各方面都有好處。而且自然良坊出品我一直好有信心。 

「自然良坊™姬松茸濃縮精華」採用少數5倍濃縮配方,選用優質姬松茸,配合先進生物科技萃取製成的高濃度精華,大幅提高姬松茸多醣體及其活性成份,更有效被人體吸收,比磨粉及煲炖產品更有效。 

純天然食物配方,無副作用,不含中西藥成份,可長期服用。除咗一般保健,姬松茸仲特別適合針對化療調理。 
「姬松茸」適合 :
1.) 日常保健人士
★保持細胞健康
★強心、肝及腸胃健康
★心臟血管健康
★排毒暢通宿便 

2.) 三高人士
★針對三高指數問題
★心血管乾淨、健康 
★減少不健康的三高飲食吸收,幫助阻隔排走 

3.) 化療人士
★幫助皮膚、易倦、口乾、精神及食慾不振等
★針對細胞及變化
★提高抵抗力,促進體質
★對抗頑疾、活出希望! 
服食方法好簡單,一般保健可服用3粒,早上兩粒,中午一粒。如化療人士則可參考包裝上的服食指引。將姬松茸精草去殼加入湯/水中沖服,吸收更好! 我食咗兩個星期感覺個人精神左冇咁易攰!大家都不妨一試。 
「自然良坊」專門店:旺角彌敦道760號聯合廣場30號B地下(太子港鐵站B2出口)
自然良坊網店 : www.naturalsquare.com.hk/

(試用產品及產品說明由自然良坊提供)
謝謝收看♥
Facebook page: http://www.facebook.com/jobeautyhk
歡迎與我聯繫~Email :jobeauty8@yahoo.com

沒有留言:

張貼留言