2019年9月3日 星期二

持久又易打理♥Paimore 直療梨花頭-Gary Chan Hair

之前跟大家分享過我於Gary Chan Hair 做了Paimore直療梨花頭, 原來已經是九個多月之前的事, 我的頭髮已經長了很多,因為天生曲髮所以頭頂位置的新生頭髮看起來很毛躁,但舊有做過直療的內彎仍然keep得很好呀,實在不得不讚美一下Paimore直療確實非常持久, 打埋又容易, 是我整頭不二之選, 所以最近有時間我又再次來到Gary Chan Hair 做Paimore直療!
夏天想把頭髮剪短一點,以前剪到膊頭位最怕頭髮會外蹺凌亂,又要日日花時間吹頭,但做了Paimore直療之後就完全解決這個問題, 簡單吹乾就有靚靚內彎。
完成!因為是一對一服務, 完全不用等待,所以洗剪吹,直療再焗油都只需約三小時,像我這些分秒必爭的媽媽,也不難抽時間來為頭髮扮靚靚。
輕輕吹乾已有很整齊的直髮及內彎效果, 完全無需技巧。而且頭髮變得非常順滑,卻不會太貼面, 看起來就像天生好髮質!
微微奈內彎看起來更有瘦面效果呢XD
舊文回顧:

髮型師 Gary Chan
地址 : 太子通菜街220號一樓
一對一服務,記得提早預約呀~

(療程體驗由Gary Chan Hair提供)
謝謝收看♥
Facebook page:
http://www.facebook.com/jobeautyhk
歡迎與我聯繫~Email :jobeauty8@yahoo.com

沒有留言:

張貼留言