2021年5月30日 星期日

真我柔霧裸妝肌密-Laura Mercie全新輕透控油潤色粉底 SPF20+++

炎炎夏日每日都好熱好曬,加上需要長時間配戴口罩,汗水令口罩肌問題好嚴重,如果底妝太厚重容易令皮膚無法呼吸好容易溶妝,毛孔更粗大。 

所以最近我開始用今年夏日必備 Laura Mercier全球首創輕透潤色粉底系列新成員-全新輕透控油潤色粉底 SPF20+++!係我嘅真我柔霧裸妝肌密! 
夏天底妝最好透薄自然,Laura Mercier輕輕透控油潤色粉底 SPF20+++,只需5分鐘即可塑造「無妝感」No Makeup, Makeup。 全新無油清爽配方,加咗細緻吸油粉末,全日控油同時補濕
,更能減低暗瘡、粉刺形成,防禦口罩肌好適合夏天使用!就算之後再冷氣房工作,底妝都唔會因為太乾燥溶妝龜裂! 
每日出門之前只需輕輕用手推勻,輕鬆均勻膚色修飾毛孔及瑕疵,更可塗抹疊加強修飾效果,清爽啞緻妝感用後冇負擔,感覺好舒服,自然遮瑕效果好持久唔會變色!SPF 20+++防曬,保護避免曬黑曬傷,一支有齊護膚、防曬及均勻膚色三合一功效,係每日趕出門必備多功能底妝品! 

(使用前)
(使用後)
而另一款輕透水凝潤色粉底SPF30,同樣透薄但質地比較水潤,專為乾性及中性肌膚而設,中度遮瑕,打造持久貼薄潤色裸妝效果。
(試用產品及產品說明由Laura Mercier提供)
謝謝收看♥
Facebook page: http://www.facebook.com/jobeautyhk
歡迎與我聯繫~Email :jobeauty8@yahoo.com

沒有留言:

張貼留言