2013年12月27日 星期五

輕鬆修身排素-日本ITOH黑減肥茶

排毒同時減肥是我認為是最好的減肥方法,
而選擇正確的排毒瘦身產品也是快速減肥的關鍵!
最近我開始飲用來自日本的ITOH黑減肥茶,
12種黑色嘅天然素材能幫助消脂排毒,
幫助輕鬆修身又不怕有負作用!
日本10大健康食品品牌-ITOH井藤漢方製藥株式會社推出咗黑減肥茶,
蘊含12種黑色嘅天然素材,包括:普洱、烏龍茶、黑大豆、黑麥等,
每日飲用有效瘦身排毒同時補身健體!

主要成份:
消脂:普洱、烏龍茶
關注糖份:桑葉、蕃石榴葉
排水:黑大豆、黑羅布麻、黑麥
血液循環:玫瑰花、高麗人蔘、薑、杜仲葉
排毒:番瀉
 產品成份及說明:
打開包裝盒,
減肥茶是以一個錫紙大袋包裝好。
1盒共有33 包,
每包 8克。
每日飲用1包,
可以放入茶壺加入熱水,待發出芳香和色澤均勻時可飲用。
也可以放入水煲,加入400至600毫升水,慢火加熱5分鐘,移走茶包,熱飲或冷凍後飲用!
個人認為熱飲比較好,
所以我會以熱水浸泡之後飲用!
加熱水後只需浸泡大約5分鐘,
減肥茶就會變得又黑又濃,
茶香味十足~
剛過了聖誕,
很快就是元旦、新年了,
差不多每星期都要參加派對....
每次都吃得非常豐富!!
幸好我有飲用這款ITOH黑減肥茶,
一天一包幫助我消滯排毒,
讓我在大吃大喝後都沒有增磅!
而且飲後每天便便都很暢順,
毒素排出了,身體有更輕盈的感覺^^

莎莎有售
(產品試用由莎莎/BL提供)

分享到這裡,
謝謝收看~
Facebook page: http://www.facebook.com/jobeautyhk
歡迎與我聯系~Email :jobeauty8@yahoo.com



沒有留言:

張貼留言