2019年2月1日 星期五

冷熱盤都出色L'hotel LIS Café自助餐

我一家人最鐘意去食自助餐,因為適合各人口味,價錢又跟吃中餐差不多。而今年屋企人介紹嚟到L'hotel LIS Café自助餐,價錢抵食,食物選擇又多。
今次剛好遇到優惠,晚餐時段每位奉送迷你紅燒鮑魚花膠煲一個,花膠厚身飽滿,好滋補呀!
自助餐我一般會由沙律開始,這裏的沙律吧竟然有我最愛的秋葵呢, 點少少沙律醬超好味。
沙律菜方面更有超級食物羽衣甘藍, 平日自己很少買來吃因為很貴呀,哈哈~
吃沙律時可配一點火腿及煙三文魚!
之後就開始吃我最期待的凍海鮮,選擇有蝦、長腳蟹、青口, 蟹鉗及龍蝦!
龍蝦最搶手,肉質鮮甜彈牙,啖啖肉好美味, 好新鮮的感覺。
而長蟹腳帶淡淡海水味鹹味,肉質很鮮,我吃不停口! 愛吃凍海鮮的人一定很滿足~
焗蠔也相當肥美,配上醬汁吃夠惹味,最岩不愛吃生蠔的我!
再來是日式刺身及壽司, 刺身即點即切保持新鮮,我試了三文魚及吞拿魚兩款都非常肥美鮮甜, 一吃就知是新鮮貨。
有不同壽司及丼飯的選擇,全部新鮮即做。
迷你丼飯細細盒好可愛, 分量少少大約只有一匙羹飯,不怕吃了會太飽肚, 丼飯上的刺身有鮑魚帶子及鮮蝦,全部都很新鮮,而飯也經過調味,有驚喜!
平日自助餐很少有的冷麵,可配冷麵汁或芝麻醬,我取了味道清淡的蕎麥麵給bb吃, 他也吃得很滋味呢!
廚房部有燒牛扒,也可請廚師即場煮麵。
即叫即煎燒牛扒肉質彈牙不會太乾,本身已有調味,不用醬汁都好好味,我吃了兩件才夠!
熱食方面竟然有長洲大魚蛋, 大大粒好可愛,真的超彈牙!
不同選擇的炸物。
湯裏有三款選擇,西湯有意大利菜湯, 而中湯有蟲草花煲雞、胡椒豬肚湯, 我最愛飲湯了所以兩款中湯都有試, 胡椒豬肚湯好濃郁,但鹹了一點。 耳蟲草花煲雞則清淡一點,兩款我都飲了一大碗!
同樣是自助餐少有的蟹粥,粥底又綿又滑, 我老公大讚好味!
另一款最吸引我的熱食就是燒羊架,肉質嫩滑沒有騷味, 口感一流。
最後是甜品部分, 有我最愛的麵包布甸, 加少少忌廉汁又甜又滑。
大量甜品選擇, 細細件夠精緻,我試了芝士餅是酒店水準, 好高質素!
任食 Haagen Dazs雪糕有雲呢拿及朱古力味選擇。
糖果選擇也多,小朋友看到最開心。
生果有西瓜及火龍果選擇,全部砌成一件件,食起來好方便。
好滿足!

謝謝收看♥
Facebook page: http://www.facebook.com/jobeautyhk
Email :jobeauty8@yahoo.com

沒有留言:

張貼留言