2021年2月27日 星期六

每3秒賣出一套-韓國國民乳酸菌LACTO-FIT

好鍾意韓國產品,最近留意到韓國「國民乳酸菌」品牌LACTO-FIT,喺當地每3秒賣出一套, 口碑非常好,好吸引!仲比我發現原來而家萬寧都獨家上市喇!今次登陸香港既兩款產品分別係有排毒收腩作用嘅金裝乳酸益生菌及美肌抗皺乳酸益生菌。

韓國製造、成分天然,無人工添加劑、無香料、無色素。獨立包裝,一次一包好方便。

乳酸益生菌對人體好處包括:
*促進乳酸菌生長
*幫助定時排便暢通
*維持消化平衡,幫助消化
*增強腸道免疫力,構建健康新腸道
*抑制有害細菌的生長,促進腸道蠕動的規律性
LACTO-FIT鍾根堂金裝乳酸益生菌 30包

適合不同年齡服用。活性高含量益生菌和益生原,有助改善腸道免疫系統,改善腸道健康。
我仔仔唔鍾意食菜同生果成日便秘,所以我會畀佢食呢款益生菌,佢有酸酸甜甜提子味,可以直接服用或者加到牛奶或果汁一起飲用,飲後明顯便便軟化,冇再肚脹!
LACTO-FIT鍾根堂美肌抗皺乳酸益生菌 30包

而我則會服用美肌抗皺配方,含膠原蛋白和透明質酸成分,更能有效促進腸道同時令皮膚細嫩緊緻,每日一包輕鬆打造韓風光澤膚,女生必備!
萬寧獨家上市, 有興趣快啲去入貨啦!

(試用產品及產品說明由LACTO-FIT提供)
謝謝收看♥
Facebook page: http://www.facebook.com/jobeautyhk
歡迎與我聯繫~Email :jobeauty8@yahoo.com

沒有留言:

張貼留言