2021年2月21日 星期日

一噴30秒內殺滅99.9%細菌- Bioion抗菌除臭噴霧

抗疫時期要好好保護自己及家人, 一定要做足清潔消毒工作,好好防護。最近我每日都會用Bioion 抗菌除臭噴霧,系列有不同功能消毒產品,源自日本生物技術配方,安全有效。

Bioion天然抗菌除臭噴霧
>無酒精殺菌作用
>100%植物萃取
>口服無害
>99.9%殺菌
>日本研發生物科技
>30秒有效
Bioion抗菌除臭噴霧
多用途消毒噴霧,輕輕一噴30秒內即可有效殺滅99.9%細菌,無酒精配方唔會傷害傢俬物料,我會用嚟噴最容易有細菌的洗手間及小朋友廁所仔,仲會噴唔可以經常清洗嘅梳化及床單被舖,佢有效消除異味同時殺死塵蟎,我仲好鍾意佢有淡淡櫻花香味,好清新!
Bioion嬰兒專用抗菌除臭噴霧
噴霧成份天然100%植物萃取絕無添加任何酒精及化學成分,專為小朋友而設。用嚟噴要每日消毒既小朋友玩具及餐椅等,我仔仔皮膚好易敏感,所以我選擇消毒產品特別小心,呢款嬰兒專用消毒噴霧配方好溫和就算直接噴小朋友皮膚都唔會刺激,冇化學添加可以放心用喺所有小朋友物品!

Bioion 天然抗菌除臭潔手泡沫
Bioion 天然抗菌除臭潔手/身體噴霧

之前用得太多酒精消毒令雙手紅腫脫皮,有嚴重過敏反應,所以我都轉用較天然嘅消毒噴霧,Bioion抗菌除臭潔手噴霧/泡沫, 兩款都細細支方便隨身攜帶,小朋友經常周圍摸,每次出街都會用,用泡沫每次消毒都好似玩泡泡咁開心,好吸引小朋友。消毒噴霧係冇香料配方,我有皮膚敏感最啱用!


(試用產品及產品說明由Bioion提供)
謝謝收看♥
Facebook page: http://www.facebook.com/jobeautyhk
歡迎與我聯繫~Email :jobeauty8@yahoo.com

沒有留言:

張貼留言